Rusça öğretmen ve Eğitmen Eğitimi





Ders tanımı: 
Bu ders, öğretmen, eğitim alanına taşınmak isteyen tecrübeli öğretmenler için tasarlanmıştır. Bu ders için özel bir ilgi gösterilir:

Kurumlarında kariyer olarak eğitime devam etmek ya da katkıda bulunmak isteyen iki deneyimli B1 ve B2 Seviyede hizmet öğretmen geliştirme.
Okul/kurumlarını geliştirmek isteyen bölüm başkanları, üst düzey öğretmenleri, koordinatörleri ve diğer deneyimli B1 ve B2 Seviye hizmet öğretmen eğitimi.
Onların hizmetlerinin bir parçası olarak eğitim vermeniz olan bir eğitim geçmişi eğitim danışmanlağı

Ders içeriği
- 
Belarus Rusça Öğretmen, Rusça Öğretmen, Rusça öğren, Rusça eğitim, Rusça Öğretmenlik
Rusça Öğretmenlik modeliği
- Rusça öğretmen eğitimi ve öğretmen geliştirme
- Rusça eğitim biçimleri
- Rusça eğitim materyalleri
- Rusça planlama eğitim etkinlikleri
- Rusça öğretmen gözlem ve geribildirim verme, problem çözme ve destek

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Flickr Images

Bu Blogda Ara

Blogger tarafından desteklenmektedir.
  • ()

Video of the day

Copyright © 2015 • Online Russian Lesson
Blogger Templates